|
CRITERIO AVALIACIÓN |
In (1-4) |
Suf-Ben (5-6) |
Nt. (7-8) |
Sob. (9-10) |
|
Contrastar a influencia das actuacións humanas sobre o medio, valorar os seus impactos e argumenta a necesidade do uso responsable dos recursos, do tratamento dos residuos a nivel familiar e social co fin de conseguir un desenvolvemento máis sostible. |
Contrasta de xeito parcial as actuacións humanas que teñen influencia negativa sobre o medio, describe superficialmente os procesos existentes para minimizar o seu impacto e argumenta empregando tópicos a necesidade de practicar un consumo responsable como medio para conseguir un desenvolvemento sostible. |
Contrasta seguindo pautas e con algúns erros comúns as actuacións humanas que teñen influencia negativa sobre o medio, describe de forma xeral os procesos existentes para minimizar o seu impacto e argumenta con aportacións comúns a necesidade de practicar un consumo responsable como medio para conseguir un desenvolvemento sostible. |
Contrasta de xeito adecuado as actuacións humanas que teñen influencia negativa sobre o medio, describe con claridade os procesos existentes para minimizar o seu impacto e argumenta con aportacións creativas a necesidade de practicar un consumo responsable como medio para conseguir un desenvolvemento sosteible. |
Contrasta con detalle e propiedade as actuacións humanas que teñen influencia negativa sobre o medio, describe con claridade e precisión os procesos existentes para minimizar o seu impacto e argumenta con criterios propios e aportacións creativas a necesidade de practicar un consumo responsable como medio para conseguir un desenvolvemento sostible. |
|
Responsabilidade É responsable coa parte do traballo asignada |
Non realizou as tarefas encomendadas. |
Ficho un pouco. |
Realizou parte. |
Realizou todo o que tiña que facer |
|
Participación nos debates (pequeño e gran grupo) |
Non participa. |
Apenas participa. |
Participa bastante. |
Participa totalmente. |
|
Escoitar activamente |
Non escoita e non deixa escoitar aos demais. |
Interrompe aos compañeiros e compañeiras. |
Escoita aos demais pero interrompe ás veces. |
Escoita e respecta opinión. |
|
Opinións Acepta as opinión dos membros do grupo |
Non acepta as opinión dos demais. |
Ás veces acepta as opinión dos demais e outras non. |
Acepta as opinión dos demais pero pon excusas. |
Acepta o que se lle comenta. |
|
Respecto É respectuoso/a e non entorpece o traballo grupal |
Non respecta para nada as aportacións dos compañeiros e compañeiras. |
Apenas respecta aos demais nas súas valoracións. |
Respecta en xeral, pero algún membro do grupo non. |
Respecta totalmente a todos e todas. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario