3.6.08

DI -VINOS...COMA O VINAGRE


9 comentarios:

anairam.. dijo...

sip! moi guapos tos!! peo eso non vale a miña confirmacion o ano pasao non viñeches...:(
weno a boda dentro de moitos anos viras ou k?? jaja
bks!!

Raquel dijo...

E que o ano pasado non me invitáchedes...e eles pedíronmo con moito cariño ;)
O do casorio espero sexa dentro de moitísimos anos!!!

Serenity dijo...

Damos miedo!!!
A mí me gusta más la primera foto porque en la segunda... S.C.
Es lo malo de no ser fotogénica... -_-

Tone.M.V dijo...

mu wapas e "wapos" (non pensemos mal) todos jeje

pero pa unha vez k o victor sale en kamisa k non salga na foto... jaja

Los científicos dijo...

jaja k pintiñas!!!

pero k pijossss!!!!

Despois de cinco anos acudindo a catequesis ¡¡Menos mal, por fin confirmámonos!!

Bikossss!!!

SOVAER dijo...

jjajjaa
pero ke wapos estan jaja.


komo os prometi yo estube alli.

me aburri muxisimoooo casi em duermo...

weno ajja ke mui wapos.

Sandruki dijo...

ola***

jeje ke wapos estamos todos jeje
pues muchas gracias por venir!
bsts!!

veva. dijo...

a verdade e que estabamos todas moi curriñas, pero non todas saimos na foto, ainda que me conformo co mero feito cde que te molestases en aparecer por aló, un saudo e bikosssss

Raquel dijo...

Se fose unha molestia non o faría. Cando fago algo así é porque quero facelo...