11.11.08

O Magosto


A castaña constituíu a base da nosa alimentación ata a chegada dende América da pataca e o millo. Agora é a protagonista indiscutible da festa do Magosto, que hoxe, día de San Martín de Tours, celébrase en Ourense. A orixe do nome de Magosto pode estar en Magnus Ustus (lume grande) ou Magum Ustum (referíndose ó carácter máxico do lume). Festas parecidas:
• O Gaztañarre no País Vasco.
• A Magosta en Cantabria.
• O Maguestu en Asturias.
• A Castañada en Cataluña.
• A Chiquitía, a Chaquetía, a Calvochá en Extremadura.
• Ou Magusto en Portugal.

3 comentarios:

Serenity dijo...

A mí me encanta el magosto =) pero lo prefiero bien celebrado, con hogueras por la noche con castañas y comida y al final con una leyenda de miedo. Por cierto, Raquel me dijo la chica que vino del concurso coca-cola que en cuanto puediera le enviaba mi relato (con el que "gané") al profe Jose Manuel, en suanto me lo de te lo dejo que me acuerdo que me habías dicho que lo querías leer.

Raquel dijo...

Perfecto!! ;)

sideral dijo...

Xa non hai castañas coma as que facía cocidas miña avoa....madre qué placer!!!