5.3.08

Zooloxía I

A.
B.






C. Identifica cada animal. Haberá recompensa...

23 comentarios:

sideral dijo...

Hmmm...e o que teño claro é que A pode vir sendo un retrato meu...jurjur

Tone.M.V dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Tone.M.V dijo...

e c. parece unha zarigüeya "narizuda" xDxD weno, marxo k teño moito k faer... :(

Raquel dijo...

O tone acertou unha, pero debería ir durmir para estar descansado para mañá...Que non é a da zarigüeya proboscídea esa.

Tone.M.V dijo...

durmir?? ken dera!!! ajaj

sandra.ig dijo...

Raquel perdin o examen de fisica de verdad que o busquei por todos lados e nada non sei donde o meteria xa me escribiu a miña nai unha nota de que sabia a nota que sacara... que fago ahora? non cho podo entragar...

Tone.M.V dijo...

estas rapaciñas...

Tone.M.V dijo...

raquel o b.? existe?? parece unha mezcla de cabeza de ñu, patas de xirafa, corpo de tigre, e patas de touro!!!!!!

misae71 dijo...

Pero que panda de...O de examen prepárate...E o do animal hibridado ese sí que existe, e por certo dígoo eu moitas veces...

sideral dijo...

anda tone...tira pa cama que non te vexo moi ducho na materia... ;)

Tone.M.V dijo...

o b. un ñu, inda asi parece de plastico...


http://images.google.es/imgres?imgurl=http://www.themescapes.com.mx/proyectos/mamiferos/animal_nu.JPG&imgrefurl=http://www.themescapes.com.mx/default.asp%3Findex%3D15%26pza%3D9&h=480&w=640&sz=81&hl=es&start=5&um=1&tbnid=Mxx7C_vXNiqE6M:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3D%25C3%25B1u%26um%3D1%26hl%3Des%26rlz%3D1B2DVFA_fr___ES229%26sa%3DN

marshall dijo...

Moi raros son estes bichiños.Fai tempo que non entro ao blog, e acabo de ler que che gusta o pop-rock. Por se non o sabías, teño un pequeno grupo de rock en Ourense.O luns xa che levarei algunha canción para que opines sobre o guitarristaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Marshall.

TNT dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
TNT dijo...

o A é un manati o B é un ñu e o C unha musaraña

Sta bnn?? bss

Tone.M.V dijo...

tnt t o do maniti dixeno eu primeirooo :P o b non e musarña k xa o dixo a rakel, e do ñu fun mais rapido eu xDxDxD

TNT dijo...

x nton é unha crocidura russual.
(juas,juas)

Tone.M.V dijo...

tnt pois si jeje pero no es russual e russula (creo)

rakiu kando poidas dar a nota... aer komo foi eso

Tone.M.V dijo...

por certo ken eres tnt??

Raquel dijo...

Primeiro PARABÉNS, tnt. acertaches, normal. Tone, non dixeras musaraña, dixeras zarigueya, que é un marsupial e a musaraña é un pequeno mamífero ...e é raro que ninguén maís a recoñecese, pois visitádelas moitas veces...

Raquel dijo...

Marshall, abraiada me deixas ;)

Tone.M.V dijo...

bueno e todo parecido, son bechos feos jeje

oe e o do ñu?? e o meu examen de mate?

Dani_S dijo...

ola raquel estas son las respuestas
a la identificacion de los animales son:a.manati b.ñu c.musaraña
dime si estan bien en clase

Raquel dijo...

Están moi ben Daniel :)