1.3.08

Miudanzas









7 comentarios:

Lauriita** dijo...

Jus Q cositas más lindas!!

La verdad tan muy chulas!!

un besiñO!!

Negra^^

sandra.ig dijo...

A min o que mais me gusta e o miquiño... eu queria telo na casa.
e como salen ises animais tan pequeniños?

Tone.M.V dijo...

eu tamen kero un miquiño de bolsiñooooo jeje ainda k o mini cabalo... jaja

raquel so por curiosidade como saen tan pequenos?? jaja k fago un mini candeliño jajajajajja

Raquel dijo...

Algúns por adaptacións ó medio, o que se chama "enanismo insular", outros por malformacións xenéticas, manipulación xenética e algunhas veces por ...manipulación fotográfica, que o do gato ese non sei eu, aínda que todo é posible ;)

j&b dijo...

ay k monos yo kería tener ese gatito seguro que ensuciaba menos que uno de verdad.Je je
y la tortuga también me encantan las tortugas.

j&b dijo...

oops puse que un gatito de verdad y quería poner que un gatito de una estatura normal.

Raquel dijo...

Supoño que unha pantera, tigre de bengala, guepardo ou leopardo saeríanse do tamaño estipulado como normal...e ensuciarían bastante máis ;)