22.9.08

Esto daría moitísima nota!!!


Trátase de completar as frases que aparecen a continuación. Todas teñen tema científico.
exemplo : 12 M. nun A. = 12 meses nun ano
1. 9 P. no S.S.
2. 24 H. nun D.
3. 90 G. nun A.R.
4. A A.F. a 100 G.C.
5. 60 S. nun M.
6. A T. ten 1 S. N. mentras que M.ten 2
7. 3 L. y 3 A. nun T.
8. 60 M. nunha H.
9. 3 A. de O nunha M. de O.
10. Os H. temos 23 P. de C.
11. 6. L e 12 A. nun C.
12. 2 A. de H. por cada 1 de O. nunha M. de A.
13. Os 3 E. da M.
14. 2 P. nunha P.
15. 8 P. nun N. dun A. de O.

10 comentarios:

sideral dijo...

Esto ata se podería aplicar á hora de descifrar os sms que manda a xente....

Raquel dijo...

Tu si que eres sms...Por certo, do 13 aínda non se sabe na...

correa dijo...

raquel,quedame o 1,3,6,7,9,11,14

sideral dijo...

Hmmm, pois estiven a falar ca da asesoría e no calendario laboral galego non figura coma festa....snif!! Eu que mas prometía felices!!!

Raquel dijo...

Ánimo Correa, mañá dígoche si as que tes son correctas.

Lauriita** dijo...

neso estou maña enseñoche os que teño valE??!

Raquel dijo...

Perfectamente...

correa dijo...

solo me queda a 14...
a de 2 porcos nunha pia...jaja

Raquel dijo...

Home, pois sí que está ben eso dos porcos, pero eu tiraría dun xeito máis eléctrico...

Raquel dijo...

Por certo, Lucía perfecto :) e Galende tes unha mal. Eso "dos tres elementos dunha molécula" non cuadra moito...